Nu gör vi det ännu enklare för dig som hallonkund att göra ändringar på och hitta information om ditt/dina abonnemang. Nu introducerar vi nämligen BankID på Mina sidor, vilket innebär att från och med nu kan logga in snabbt, enkelt och säkert direkt via BankID-appen!💃 Behöver du skaffa BankID? Ja,

1570

Här kan du läsa om Mina sidor-appen och om Försäkringskassans nya beta-app. Mina sidor-appen Vad kan jag göra i appen? Du kan ansöka om ersättning för vab. I appen finns även länkar till Mina sidor på webbplatsen och till sjukanmälan för personer som inte har en arbetsgivare. Hur loggar jag in på appen? Du loggar in med mobilt bank-id.

Du kan även göra vissa ändringar i dina försäkringar. Logga in Mina Sidor Försäkring via jobbet Mina sidor Företag För att kunna logga in och utföra vissa e-tjänster på Mina sidor behöver du en e-legitimation i form av mobilt BankID, BankId, Freja eID+ eller utländskt e-legitimation (Foreign eID). Du installerar en e-legitimation eller laddar ned en app på en mobil, surfplatta eller dator. Mer om inloggning och e-legitimation Med Försäkringskassans app får du tillgång till Mina sidor i din mobil och på din surfplatta. Här får du full koll på dina ärenden och du kan även utföra en del av våra tjänster, exempelvis kan du som förälder vabba snabbt och enkelt. Mina sidor.

Forsakringskassan se mina sidor

  1. Pisa undersokningen
  2. Tennis gymnasium deutschland
  3. Sj sweden english
  4. Real looking face mask

Quiza Mina sidor Här kan du som söker lägenhet göra intresseanmälningar på lediga bostäder, tacka ja eller nej till erbjudande samt administrera dina önskemål om storlek och område på ditt kommande boende. Du kan logga in med din e-postadress. För att logga in krävs det att du har registrerat den och skapat lösenord på Mina sidor. Om du inte har gjort det, kan du logga in med ditt kundnummer istället. Det är viktigt att du aktiverar Mina Sidor då detta är vår huvudsakliga informationskanal ut till dig som hyresgäst. På mina sidor kan du bland annat: Göra felanmälan och följa ditt ärende, boka tvättid, se dina hyresfakturor, se dina gällande hyreskontrakt samt uppdatera dina uppgifter så viktigt att du har rätt uppgifter så du inte missar viktig information från oss.

Välkommen till Mina sidor. Här kan du logga in för att få en översikt över dina försäkringar i Bliwa. Du kan också teckna och ändra försäkringar, anmäla skador och följa dina ärenden.

På forsakringskassan.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera så bra som möjligt för dig. Information om vad Mina sidor är och vad du

På "Mina sidor" hittar du alla de e-tjänster som Höganäs kommun erbjuder. Här kan du enkelt uträtta dina ärenden när som helst på dygnet. Här kan du som är invånare, företagare, konsult eller anställd i Höganäs kommun sköta dina ärenden till kommunen i vår e-tjänstportal. Här kan du också logga in i Fronter.

Forsakringskassan se mina sidor

Download the latest version of Mina Sidor for Android. Access and manage services from Sweden's Social Security

Forsakringskassan se mina sidor

Din SGI räknas  28 jan 2013 Nu har man alltså tagit ett steg längre och gjort appen Mina Sidor. Om man har sjukpenning eller bostadsbidrag kan man med appen få se när  27 nov 2020 Den här filmen visar hur du ansöker om föräldrapenning på Mina sidor på fk. seMina sidor: https://www.forsakringskassan.se/loginFÖLJ  Appen riktar sig till dig som privatperson som vill kunna se status i dina ärenden hos Försäkringskassan, se när pengarna kommer och läsa dina meddelanden,  Sid 1 • Februari 2017 • Dejta en myndighet – om Försäkringskassan varav 21,2 miljoner loggade in i Mina sidor; 904 200 nedladdningar av Mina sidor-appen  Du ansöker om studiemedel online på Centrala studiestödsnämndens (CSN:s) hemsida: www.csn.se hemsida, under ”Mina Sidor”. Känn till dina rättigheter. 16 mar 2020 Gå in på www.forsakringskassan.se; Gå in på “mina sidor”; Ansök om aktiebolag eller en enskild firma länkar vi till försäkringskassans sidor.

Forsakringskassan se mina sidor

Du kan ansöka om ersättning för vab. I appen finns även länkar till Mina sidor på webbplatsen och till sjukanmälan för personer som inte har en arbetsgivare. Hur loggar jag in på appen? Du loggar in med mobilt bank-id. En e-legitimation använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter på Mina sidor. Du kan även använda samma e-legitimation på andra ställen, till exempel när du deklarerar på Skatteverket eller för att logga in på din bank.
Stockholm bibliotek e böcker

Forsakringskassan se mina sidor

På Mina Sidor får du som hyresgäst ta del av de senaste nyheterna som rör ditt hus. Du kan se dina OCR-nummer, söka ny lägenhet samt ta del av inbjudningar och annan viktig information.

Funktionella cookies Dessa hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse på webbplatsen.
Tjänar pengar till laget







Välkommen till Mina Sidor. Här kan du som är medlem logga in och ändra dina uppgifter, se ditt kollektivavtal och anställning. Vanliga frågor och svar. Här hittar du vanliga frågor och svar om medlemskapet samt om corona och jobbet. Chatta med Handels direkt!

$ {title} $ {loading} Åtgärder. Här kan du läsa om Mina sidor-appen och om Försäkringskassans nya beta-app.


Hitta umeå universitet

Download the latest version of Mina Sidor for Android. Access and manage services from Sweden's Social Security

Hur loggar jag in på appen? Du loggar in med mobilt bank-id. En e-legitimation använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter på Mina sidor. Du kan även använda samma e-legitimation på andra ställen, till exempel när du deklarerar på Skatteverket eller för att logga in på din bank. Du kan installera en e-legitimation på din dator eller på din smartphone eller surfplatta.